S³ownik.. :)

Tomasz K³oczko kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl
Sob, 10 Lip 1999, 15:00:52 CEST

On Fri, 9 Jul 1999, Pawe³ Wilk wrote:

> Ja z pytaniem do MANad¿era projektu (a.k.a Przem B.:).
> Mo¿eby tak ispellem przejechaæ ca³± bazê i wrzuciæ plik np. spell.errors
> do repo. Podwójna korzy¶æ:
>
> a.) wy³apie siê literófki i ortografy
> b.) zaktualizuje siê s³owniczek

Prawa zapisu masz. Zrób modu³ ispell-pl, a lbo pl-dictt (moze i s³owniki
do inych programów kiedy¶ bêd± robione ?) i po k³opocie. Miejsca jeszcze
jest.

> Czekam na zdanie na ten temat tak¿e ze strony ludzi od s³ownika z PLD.
> Hmm.. a jakby to mia³o wygl±daæ (sam nie u¿ywam ¿adnego korektora) ? :)

Szlaban w górê.

Ja za to mia³bym jednak propozycjê zeby kto¶ przyjrza³ siê pakietom ispell
i aspell ale chodzi o osobê(y), która by mia³a w tym programie rozeznanie
i która potrafi³aby z obecnie dostêpnych materiaów do³ó¿yæ do ispell-a
s³ownik (przyznam siê, ¿e dla mnie by³o to zawsze do¶æ mêtne ;). Tak
wogóle to s³ownik polski do ispella jak i ka¿dego innego jêzyka powinien
byæ w pakiecie ispell ale ka¿dy z narodowych s³owników powinien byæ tylko
ob³o¿ony odpowiednimi makrami %lang() ¿eby on install-time mo¿na by³o
zdecydowaæ z wsparciem do jakich jêzyków chce sie to mieæ.

Po za tym .. sam ispell jest bardzo zapyzia³y (chodzi o jego ¼ród³a). Mo¿e
kto¶ mia³by chêæ "przej±æ" obecne ¼ród³a po to ¿eby konserwowaæ je dalej ?
bo jako¶ nikt na ¶wiecie nie ma chêci siê za to z³apaæ (jest tam sporo do
roboty). W razie jakby kto¶ siê chcia³ zdesydowaæ na taki krok to te¿ ..
droga wolna :_)

*Ludzie nie maj± problemów, tylko sobie sami je stwarzaj±*
Tomasz K³oczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl