propozycja zmiany makra %{_sysconfig}

Nie, 11 Lip 1999, 21:07:52 CEST

On Sun, 11 Jul 1999, Artur Frysiak wrote:

> Można to wprowadzić z okazji przejścia na rpma 3.0.2.

Ja już sugerowałem o powyższym Arkowi. Najpierw proponowałbym jednak list
na rpm-list żeby załatwić to o ile mozliwe u źródła. Chodzi jednak o to
żebyśmy o ile to możliwe operowali na w miarę standartowym rpm-ie
ograniczając tylko niezgodności do tego co nam nie zaakceptują.
Także na razie dopóki np. Arek nie zgłosi powyższego na rpm-list prosiłbym
o czasowe zatrzymanie zmian idących w kierunku korzystanai z tego że
%_sysconfdir to /etc ;-)

Przy okazji bo nie chce mi się już drugiego listu pisać.
Jutro będzie prawdopodobnie kolejna massiv zmiana na wszystkich specach.
Chodzi o stary wątek jak połączyć logi CVS z %changelog. Otóż udało mi sie
znaleźć na to sposób i wynik takich prób można znaleźć w test/foo.spec.
Wiązać się będzie z tym to żeby wpisy od tego momentu jednak robić ciurt
staranniej wpisy. Nie wiem czy przy "cvs ci -f" da sie zmienić także
oprócz bierzacego wpisu także to co jest w bierzącym wpisie w $Log:$
(jeszcze to trzeba sprawdzić) co w razie czego umożliwiałoby wygodne
poprawianie błędów czy innyc niedociągnieć w komentażach do zmian.