Pytanie o pakiety.....

Pon, 12 Lip 1999, 16:59:41 CEST

On Mon, 12 Jul 1999, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Mam drobne pytanie kto i po kiego ^$@#%%@&!! rozbija pakiety ????
>
> np. kdesdk i ktransllator.. ?
>
> Pozdrawiam.
> 					Sas.
> P.S.
> KDE SDK jjest u mnie na tapecie....

Jeżeli chodzi Ci o to co zrobiłem to informuję ..
src.rpm-y znalazłem -> wydłubałem spece i inicjalnie powycinałem to co
jest niepotrzebne lub co można było zrobić bez zaglądanai w bebechy tylko
po to żeby zasób skatalogować, a tematem nie zamierzam sie w najbliśzym
czasie zajmować gdyż jest kilka innych jeszcze rzeczy które uniemośliwiają
pchnięcie sporej ilości innyc pakietów.

Jeżeli uważasz (bo siedzisz w temacie), że których z tych speców jest
niepotrzebny to poprostu wykasuj :_)