dokumentacja (tylko) w sgml-u

Pon, 12 Lip 1999, 21:39:54 CEST

On Mon, 12 Jul 1999, Ziemek Borowski wrote:

> Nie. Inna sprawa, to to co rozumiesz przez parser. Czuję że coś mocno
> innego niż ja rozumiem...

Cytuję "Brak odpowiedniego DTD? I konieczność napisania parserów do
tego?". Czyli co ? .. jeżeli napiszę właśne DTD to muszę do niego napisać
parser ? Niewiem co Ty rozumiesz pod pojęciem parsera ale z takiego
kontekstu ("brak czegoś ? brak do tego czegoś parserów ?") wynika jak wół,
że coś co nazwałeś parserem trzeba dopisać tworząc włąsne DTD. Jest tak
czy nie ? i co konkretnie jest potzrebne ?

> Na pewno nie jest w obecnej postaci lekarstwem na trzymanie dokumentacji.

Moment .. znowu jakieś mono sylaby .. co nie jest lekarstwem SGML czy moze
teź TeX i dlaczego nie ? Jeżeli SGML nie jest lekarstwem na przechowywanie
w sposób uujednolicony dokumentacji to dlaczego kiedy była prelekcja o
SGML na JWL nie strzelałęś do człowieka który w ten deseń mówił włąśnie ?

> A co ci to zagwarantuje? IMHO nie ma to szans.

> Nie chcesz wiedzieć.

Nie rozumiem :> .. "Nie chcesz wiedzieć" ? "IMHO nie ma to szans" ? "Na
pewno nie jest w obecnej postaci lekarstwem na trzymanie dokumentacji." ?
To mają być odpowiedzi ? Na co nie ma szans ? Na to żeby mieć many w SGML
czy na napisanie takiego programu ? Co nie jest lekarstwem ? Mógłobyś
jaśniej Ziemek i nie monosylabami ? Tak żeby z kontekstu wyniakało co masz
na myśli. Sorki ale jak nie chcesz odpowiedać/nie masz czasu to nie pisz
teraz (może jak będziesz miał czas) czegoś to zachacza o kubeł wody (grr).

Zachaczyłem o URLa jaki podałeś i też jestem rozczarowany. Wygląda to jak
wynik poszukiwania słowa SGML za pomocą przeszukiwarki. Mozna sie
dowiedzieć o tym, że SGML jest i jak sie tłumaczy na kilka sposóbów skrót
i jakie narzędzia komercyjne do używanai SGMLa są dostępne,a takze
wodnieste elaboraty o SGMLu. Mnie by interesowały podstawy czyli co
potrzebuję do pisania dokmentów, gzdzie są podstawowe narzędzie czego
muszę sie nauczyć żeby z miejsca zacząć pisać z użyciem SGMLa. Tak pod
połowę linków na dodatek jest poprosyu nie aktualnych.