Xy i GLX

Pią, 16 Lip 1999, 23:08:13 CEST

On Fri, 16 Jul 1999, Jacek Konieczny wrote:
[..]

> Może GLX do G200 tak, ale to co ma nVidia na swojej stronie (choć
> podejżewam, że oparte na tym samym GLX) chodzi ślicznie. Przynajmniej
> Quake i inne gierki, Blender nie zabardzo.

To co jest robione dla G200 jest dopiero od niedawna robione w oparciu io
nowa specyfikację XAA z XF 4.0 i myślę, że z nVidia jest teraz podobne i
także i ten moduł będzie lub nawet już jest przepisany pod tym kontem.

Mi teeż dział GLX z G200 (mam akurat na włąsnej stacji tą kartę). Używam
wersji kompilowanej prawie dwa miechy temu ale po mimo upgradeów XFree86
przy okazji ostatnich czyszczeń XF nadal jakoś chodzi. Patrząc na obecne
źródła z CVS widzę, że jest dużo zmian i obecna wersja wspiera Mesę 3.0,
Mesę 3.1b jak i pMesę.