syslog-ng - pytanie...

Czw, 22 Lip 1999, 14:14:33 CEST

On Wed, 21 Jul 1999, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Witam,
> Gdzie ma domyslnie wyladowac syslog-ng ?
> /usr/sbin czy /sbin ?????

Sam sysloger nie jest bezwzględnie potrzebny do startu czyli raczej tak
jak standardowy syslogd do /usr/sbin/

> Druga lokacja pozwala na pelniejsze logowanie startu.

To nie jest tak do końca. /dev/log to jest socket i to co tam wrzucisz
bedzie zbuforowane, a jak wystartujesz sysloga to wszystko z tramtąd
zostanie wyssane.

Ja mam inn ą uwagę. Czy orientoewałeś się czy syslog-ng potrafi także
wypełniać funkcje klokd ? Jeżeli nie to trzeba bedzie podzielić
standardowy pakiet syslog na syslog i klog[d], a sam klog[d] będzie musiał
wymagać syslogd. Wogóel oba pakiety (syslog i syslog-ng wtedy bedą musiały
mieć Provides: syslogd). Przejrzyj to pod tym kontem.