readline

Pią, 23 Lip 1999, 14:01:19 CEST

On Fri, 23 Jul 1999, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:
[..]
> Niestety:
> misiek w linstar TEST$ gcc test.c -o test -lreadline -lncurses
> /usr/lib/libreadline.so: undefined reference to `rl_set_lines_and_columns'
> collect2: ld returned 1 exit status
> misiek w linstar TEST$
>
> i po imprezie. Z readline 2.x.x linkuje się bez problemu i działa ok.
> Pytanie brzmi: kto dodał patcha readline-terminal.patch i jakim cudem mu to
> działa ? (readline-4.0-5 było ok)

Ja dodałem (co wynika z logów) i widzę, że wpadło w niego za dużo. Zaraz
to poprawię. Przepraszam.

> btw. mamy ncftpa (najnowszy) i wu-ftpd (niestety stary, bo 2.4.2b18) biegające po IPv6 ;-)

Nieźle :)

Dodam swoje, że od wczoraj przenosimy z Arturem pakiety z test do juz
własciwych lokacji. W tej chwili jest około 60 pakietów ale do wieczora są
szanse żeby było ich ze trzy cztery razy więcej.

Trochę sie zmienił rpm (generowanych jest z niego 5 podpakietów: główny,
libs, devel, static i utils). Także zmieniłą sie neico procedura w %post,
%pstin. Jeżeli zostanie wykryte, że baza jest jeszcze w lokacji nie
zgodnej z FHS to w pierwszym podejściu jest wykonywane przemieszczenie
bazy i po ponowynym wykonaniu rpm -U rpm* dopiero jest wykonywany właściwy
upgrade i usuwane pomocnicze sym linki.