Zapis konfiguracji sieci.

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Pon, 26 Lip 1999, 22:45:00 CEST

On Mon, 26 Jul 1999, Piotr Grochowski wrote:

> Tzn? Nie bardzo wiem, o co chodzi.
To znaczy ze do stawiania interfejsow jest uzywany program /sbin/ip a nie
/sbin/ifconfig.

> Dwa: możesz mi podesłać swoje
> /etc/sysconfig/interfaces, bo ja czegoś takiego nie mam w swoim RH....

Bo w twoim RH to jest w katalogu /etc/sysconfig/network-scripts.
Dokladnie rzecz biorac sa to pliki ifcfg-*. W rc-scriptsach przesunelismy
je do ../interfaces zeby sie nie plataly ze skryptami.
Skladnie pliku konfiguracyjnego masz w sysconfig/interfaces/ifcfg-description
Ale jestem przekonany ze przynajmniej jesli chodzi i interfejsy eth z
ipv4 to pliki z RH sa 100% kompatybilne i wystarczajace.
Odnosnie drugiego listu to /etc/sysconfig/network rownniez jest uzywany.
Egzemplarz w repo powinien byc przejrzysty. IMHO na potrzeby instalatora
wystarczy NETWORKING=yes; HOSTNAME=pldmachine; GATEWAY=; GATEWAYDEV=;

> PaGer

Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL

PS: Czy mozemy zejsc z pld-list. Mamy dosc grup zeby dyskutowac.