Instalacja PLD - ni w ząb stable ;)

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Sob, 31 Lip 1999, 15:37:13 CEST

Blah, blah, blah - Witam ;))

Ostatnio dostałem zadanie zrobienia serwera dla szkółki. Jak zwykle wziąłem się
za PLD. I cóż... porażka - stable nie mogę zainstalować, bo w 218 Mb pakietów
nie ma chociażby modutils, chkconfig i paru innych. Słowem nie da się go
zaistalować nie mieszając pakietów z innymi wersjami (np. old/stable albo
devel) lub poprzez budowanie z CVSu, dlatego że nie mam na to czasu.
Słowem - gdzie znajdę stable, które mogę zainstalować, a nie sobie na nie
popatrzeć :). Dawno już bym zainstalował Tsunami, bo te chociaż może działać,
ale nie mam wersji na i386.

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440,
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer