Ksh static - ale jak ? ;)

Wojtek Slusarczyk wojtek w pld.org.pl
Wto, 1 Cze 1999, 09:23:07 CEST

On Mon, 31 May 1999, Martin Dalecki wrote:

> Oh przepraszam ja osobiście nie zamierzam się o to kłucić. Tylko wciąż
> nadal jestem
> zaciekawiony dlaczego niby prawdopodobiestwo, że palnie się statyczny
> /bin/sh

Nie /bin/sh -- ale jakikolwiek ludzki shell (no jak by to byl ksh, to
faktycznie /bin/sh bedzie statyczny)

> błedów w tym bash-u, w którym ciągle jest coś grzebane, (miłej zabawy
> przy przechodzeniu z bash-1.14 na bash-2.0! ręczę że jest prawie tak
> fajnie jak było z perl-4 i perl-5) jest mnocho i
> jeszcze więcej.

Przerabialismy to juz w czerwcu ... zeszlego roku, (mowie o przejsciu na
basha2.x ..)

> Naprawdę nieco mnie dziwi, że właśnie taki zdeklarowany
> "fanatyk" bezpieczeństwa  jak Ty jest takim zwollennikiem bash-a!

Nie, nie jestem fanatykiem bezpieczeństwa .. ale niemieckiej
"solidnosci"/szwajcarskiej precyzji...

Zatem skoro nie ma zgody ze strony glownych "uzytkownikow" ksh, tcsh aby
zrobic ktorys z tych shelli statycznym zatem wstawiam spowrotem tego
"dziuraweg" i "pasqdnego" basha na rootshella i linkuje statycznie.

BTW Dziurka w localach o ktorej spominales tyczy sie tylko SunOS-słów ?

over,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin