Ksh static - ale jak ? ;)

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Wto, 1 Cze 1999, 12:04:10 CEST

[poniedziałek, 31 maj 1999], Michal Margula napisał(a):

> Myślę, że pomysł jest przedni. Zawsze kumplom się chwaliłem stabilnością
> Linuxa, który po największych katastrofach miał się dobrze. To umacnia
> tylko jego stabilność. Bardzo mi się podoba tekst, który to nie jako
> potwierdza ;> Jeśli z komputera wyjąć procesor to linux dalej będzie liczył
> w pamięci.

Widze że kolega początkujący. Prosze podłuchać starego U*xowego wyjadacza
Marcina i zastanowić się raz jeszcze.
Dla mnie kompilacja jednego z shelli statycznie (w postawodej wersji) jest
zabiegiem zbędnym. Jeśli koniecznie chcemy mieć statycznego r00tshell'a to
niech to będzie /bin/*sh.static a nie /bin/sh czy coś podobnego.
IMHO taki statyczny shell okazuje się potrzebny raz na 7 lat (nieszczęść
:-) więc nie ma sensu pakować na niego jakiegoś używanego przez większą
ilość ludzi shell'a.

Wiget
--
 / / /\ \ (_) __ _  ___| |_  @__mail:  Artur Frysiak