Najnowszy RPM

Wojtek Slusarczyk wojtek w pld.org.pl
Wto, 1 Cze 1999, 17:22:48 CEST

Hej,
	Czy sznowni koledzy sie wsciekli czy co z tym rpmem ??

+ strip /tmp/rpm-3.0.1-root/bin/rpm /tmp/rpm-3.0.1-root//usr/bin/gendiff
/tmp/rpm-3.0.1-root//usr/bin/rpm2cpio /tmp/rpm-3.0.1-root//usr/bin/rpmgettext
/tmp/rpm-3.0.1-root//usr/bin/rpmputtext
strip: /tmp/rpm-3.0.1-root//usr/bin/gendiff: File format not recognized
+ :
+ %find_lang rpm
/var/tmp/rpm-tmp.99893: fg: no job control
Błędny status wyjścia z /var/tmp/rpm-tmp.99893 (%install)
magellan SPECS:>

Czym mam go generowac ? Zarty sobie z ludzi stroicie czy jak ?

Poprawicie to sami czy ja mam poprawic ?

BTW prosze o dokladne wyjasnienie po co jest %find_lang,
Jezeli, to ma byc "antidotum" na ostatnie bledy zwiazane z olewaniem
przez rpma makr %lang, a jego zadaniem jest sprawdzenie jakiego %langa
instalujaca/generujaca pakiet osoba i wrzucenie do /usr/share/locale
tylko tych zasobow -- to od razu uprzedzam, ze na butach wyjezdza i to
w podskokach -- kazdy uzytkownik powinien ustawiac sobie LANG jaki mu sie
zywniepo doba, chocazby ze wzgledow edukacyjnych, nauki jezyka itp. Nie
wspominajac o tym ze na maszynie moga miec (nawet tymczasowo) ludzie
ktorzy mowia odmiennym jezykiem niz np. Polski .. Zatem i zasoby powinny
byc dla wszelkim dostepnych jezykow.

over,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148