(fwd) Wzium :)

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Sob, 5 Cze 1999, 14:06:28 CEST

On Fri, Jun 04, 1999 at 07:24:46PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Wed, 2 Jun 1999, Martin Dalecki wrote:
> Marcin .. nie. tego nie trzeba poprawiać. To ma tak właśnie działać.
> Niektóre terminale nawet nie potrafią ominąć sekwencji ANSI do kolorów i
> zamiast kolorów pojawią się krzaki jeżeli te sekwencje zaszyć na stałe
> (tak jak to też zrobili w RH).
Ja dodam, że na niektórych terminalach (teraterm) bez resetu już nic
więcej się nie przeczyta po odpaleniu jakiegoś serwisu.
A inny terminal udawało mi się tym zupełnie "unieszkodliwić" - beze
wyłączenia i włączenia zasilania nic nie dąło się zrobić.

Inna sprawa, że nie zawsze przy starcie systemu dostępne są definicje
terminali, ale o tym już pisałem.

Pozdrowienia,
         Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !