Bledy w CVS

Wojtek Slusarczyk wojtek w pld.org.pl
Pią, 4 Cze 1999, 12:26:30 CEST

Hej,
	Zrobilem troche pakietow w srode, i zanic nie moglem dodac zrodel
do cvs'a. Zrobilem dzisiaj kilka sztuk i czesc updalo sie dodac czesc nie
... Prosze o w miare szybkie poprawienie tego, gdyz nie ma mam zamiaru
zapisywac sobie na krtkach, co mam komitnac, jakie spece poprawialem i co
Robie i powinienm miec mozliwosc wprowadzenia zmian do CVS'a . Nie bylo
mnie wczoraj ... niech ktos przez przypadek namiesza w moich pakietach cos
przed commitnieciem zmian,potem ja wprowadze swoje jak sie uda i
balagan murowany ...

Oto komunikat bledu:

"~/tmp/cvsWP3gMY" 10 lines, 307 characters written
cvs server: [11:48:58] waiting for cvs's lock in /cvsroot/SOURCES
cvs server: [11:49:28] waiting for cvs's lock in /cvsroot/SOURCES
cvs server: [11:49:58] waiting for cvs's lock in /cvsroot/SOURCES

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin