PLD CVS: SOURCES wojtek

Wojtek Slusarczyk wojtek w pld.org.pl
Pią, 4 Cze 1999, 13:26:18 CEST

On Fri, 4 Jun 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Do którego założenia są potrzebne włąśnie takie atrybuty. Inne MUA też
> robią lokc przez zrobienie pliku. To samo dotyczy IMAP czy POP serwerów.
> tak czy inaczej jeżel isię tego nie uwzględni to zmiana atrybutów na sool
> i ściągniecie sticki bit spowoduje, że reszta sofut zacznei kuleć.

Nie zacznie -- ja robie system i go testuje, Ty zglaszasz mi ewentualne
'malfunctions' O.K ?

Tak bedzie prosciej .. i wygodniej dla nas wszystkich, czy przypadkiem nie
zauwazyles ze nie zaglebiam sie w problemy GNOME, lib-corba, Imagemagick ?
Mozna to nazwac to "zufaniem" ....

na razie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148