PLD CVS: SOURCES wojtek

Pią, 4 Cze 1999, 13:38:55 CEST

On Fri, 4 Jun 1999, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Nie zacznie -- ja robie system i go testuje, Ty zglaszasz mi ewentualne
> 'malfunctions' O.K ?
>
> Tak bedzie prosciej .. i wygodniej dla nas wszystkich, czy przypadkiem nie
> zauwazyles ze nie zaglebiam sie w problemy GNOME, lib-corba, Imagemagick ?
> Mozna to nazwac to "zufaniem" ....

Przepraszam ale mi chodzi o zaufanie, a nie "zaufanie". To co robie
sprawdzam. Jeżeli wprowadzasz zmianę taką jak powyższa i odnoszę przy tym
wrazenie, że tak jak poprzednio przy devel nie będziesz zapewne zwracał
uwagi na to że co może nie pracować to wybacz ale to nie jest praca.
Poprzednio pop i imap nie diząły poprawnie gdyż nie mogły założyć locka ze
względu na brak 1777 w spool.

Tak czy inaczej nie rozumiem "zaufania" opartego o brak zastanowienia się
nad uwagą jaką Ci podesłałem. Robisz konkretne rzeczy to i sprawdz przy
okazji okolice skoro już wsiadłeś na temat. Tylko tyle chciałem Ci
przekazać i proszę nie odpędzaj mnie jak natrętną muchę która przeszkadzć
by Ci miała w pracy bo to zaczyna być nieprzyjemne.