rc-scripts i nie tylko (było Re: rc-scripts)

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.waw.pl
Pią, 4 Cze 1999, 13:55:41 CEST

[czwartek, 03 czerwiec 1999], Jacek Konieczny napisał(a):

> A co mi się podoba:
> - kolorki (po odpowiednich poprawkach, patrz wyżej)

precz z kolorkami. rc-scripts powinny dawać możliwie dużo uporządkowanej
informacji, a nie ładny interface...

> Wszystko trwa dosyć sporo. Czasem się zastanawiam, czy nie lepiej
> sprawić sobie RH 6.0, ale po tym co widziałem w RH 5.2 - w jakim
> kierunku to zmierza (np. odwołania do linuxconf w skryptach startowych),
> to wolałbym tego uniknąć.
> Niestety wciąż w PLD brakuje podstawowych pakietów, np: knfs, a różne
> demony są tylko w devel i do tego nie zawsze działają (pidentd z devel
> mnożył mi się jak szalony).
Oj, tak, zwłaszcza nie z sendmailem jako MTA...

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/