PLD CVS: SOURCES wojtek

Wojtek Slusarczyk wojtek w pld.org.pl
Pią, 4 Cze 1999, 18:56:05 CEST

On Fri, 4 Jun 1999, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> sendmail ma pisać do mailboxa _równocześnie_ z pinem
(wtedy się rozwala mailbox)

Wow .. ale stanowczo .. ;)

Heh, no tak trudno "wcelowac" mi osobiscie w taki uklad, ale oczywiscie
sytuacja taka moze i bedzie maila miejsce ..

Tak sie teraz glosno zstanawiam czy to przypadkiem sendmail nie wywoluje
procmaila aby ten dostarczyl poczte odpowiedniej osobie ? Bo jezeli tak
to procmail zaklada sobie locka w /var/mail/user.lock i zapisuje co
potrzeba (~$ man 1 lockfile), a wtedy to chyba zaden pine, mailx czy
jeszcze inny nie powinien miec dostepu do skrzynki.

Moge sie mylic gdzy nie jestem specjalista, i w wypadku bledu prosze o
wyjasnienie mi tej sprawy.

pozdrawiam,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148