PLD CVS: SPECS kloczek

Pią, 4 Cze 1999, 19:30:00 CEST

On Fri, 4 Jun 1999, Wojtek Slusarczyk wrote:

> No to teraz
> A) Grzecznie odpowiadam :
>
> 1) glibc-static do budowania statycznie linkowanych binarek
> 2) zlib-static do budowania np rpma,
> 3) ncurses-static min do viaja
> 4) e2fsprogs min. do quoty
> 5) bzip mn do rpma
> 6) gdbm min do rpma
> & more more

O co chodzi ? Przecież to że jest tam debug info wogóle nic nie zmieni dal
tych pakietów. W żadnym z powyższych nie bedziesz musiał nawet
najdrobniejszej zmiany wykonywać. A debug info nie znajdzie sie w
wynikowych binarkach.

> B) Grzecznie prosze:
>
> 1 Aby wszystkie pakiety ktore chcecie miec z debug info byly oznaczne
>   przez +debug np ncurses+debug itp. wzorem pine+ssl, pine+kerberos itp.

Po co ?
Przypomnij sobie Wojtek jak zaczynaliśmy. Od samego początku była mowa o
tym, że shared liby bedą stripowane, a statyczne będą miały debug info.

> 2. aby kompilować te dodatkowe pakiety tylko z "-g"
> 3. Nie kazdy chce miec liby z debuginfo do debugowania np dystrybucyjnych
>    programów

Mowa o libach statycznych.Zajrzyj do pakietów z shared libami. Mają taką
samą długość.