PLD CVS: SPECS kloczek

Pią, 4 Cze 1999, 21:38:32 CEST

On Fri, 4 Jun 1999, Wojtek Slusarczyk wrote:

> O to, ze statyczne liby beda wieksze.

> Czy to oznacza, że chcesz np. takie glibc stripować ?

Uf .. rozmowa była długa i wyczerpująca (na ircu ;).

Primo. Stripować możan wszystko .. glibc także (z bubliotekami bedącymi
aktualnie w yużytku trzeba tylko neico ostrożniej, a w przypadku
stripowania nazewnątrz np. w trakcie pakowanai pakietu ryzyka już nie ma).
To pierwszy wniosek/fakt. Zamiarem wstawienia -g przy kompiacji libów było
zaopatrzenie sie w liby sytatyczne z debug info (dynamiczne i tak juz w
prawie wszystkich są sptripowane). Wojtek miał wąpliwoąci czy przy błedzie
w binutils jakie juz był niedawnoe w strip będziemy jeszcze dalj pływać.
Odpowiedz .. będziemy bo inni też tego używają. Prawie udało mi się
przekonać Wojtka i Artura do tego żeby włączyć -g w kilku pakietach z
libami. Kontaegument był taki, że jest to robienie wyjątku i że takjei
rzeczy jeżeli już to do rpmrc. W tym sensie udało mi się ich przekonać, że
prawi się zgodzili, żeby dać jednak debug info w libach statycznbych ale
jednocze chcieli pójść dalej żeby to właśnei wrzucić do rpmrc, co IMHO
jest już z lekka krokiem w przepaść gdyżedzie to wydłaużać czas
kompilacji.

Inne rozwiazanai pośrednie żeby to jenak debug info gdzieś istniało w
przypadku libów to oddzielenie tego fo osobnych plików. Znaczy się an
Solku kiedyś była możliwość odzielenia debug info do pliku i potem
ładowania takeigo pliku w xgdb (nei wiem czy w gdb także). Nie zauwazyłem
w dok do strip oddzielanai debug info do sosobnego pliku, a i na czytanie
dok do gdb nie mam już dzisiaj siły (wypstrykałem się ;).

Sprawa w takim razie do momentu pojawienai sie nowych faktów pozostaje w
zawieszeniu. Jeżeli ktoś mógłby coś tu poradzić to prosiłbym o notkę :)

Tyle w kwestii podsumowania tego etapu rozgrywki :)