Problemy z glibc 2.1.1?

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Śro, 9 Cze 1999, 20:31:47 CEST

[środa, 09 czerwiec 1999], Grzegorz Grudzinski napisał(a):

> Czytalem manpage do sorta i moim zdaniem on jest wolany nieprawidlowo (i to
> horendalnie nieprawidlowo). Moim zdaniem to cud boski, ze to komukolwiek
> gdziekolwiek dzialalo.

Czy jesteś pewien że wołanie sorta jest nie prawidłowe ?
Ulrich zaproponował coś innego i to działa (podobnie jak Twoje rozwiązanie).

Ulrich Drepper pisze tak:

Artur Frysiak <wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl> writes:

> Problem with build glibc on some machine solved.
> Solution send by Grzegorz Grudzinski <gsg w mimuw.edu.pl> to pld-list[1].
> Please change in versions.awk sort -n to sort -k 1,2
> In attachement is patch solved this problem.

No, -n is what we want.  I don't know what the problem was but add
LC_ALL=C in front:

	sort = "LC_ALL=C sort -n > " tmpfile;

--
---------------.      drepper at gnu.org  ,-.   1325 Chesapeake Terrace