PLD CVS: SOURCES wojtek

Marek Obuchowicz elephant w pld.org.pl
Nie, 6 Cze 1999, 22:25:43 CEST

[piątek, 04 czerwiec 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Przepraszam ale mi chodzi o zaufanie, a nie "zaufanie". To co robie
> sprawdzam. Jeżeli wprowadzasz zmianę taką jak powyższa i odnoszę przy tym
> wrazenie, że tak jak poprzednio przy devel nie będziesz zapewne zwracał
> uwagi na to że co może nie pracować to wybacz ale to nie jest praca.
> Poprzednio pop i imap nie diząły poprawnie gdyż nie mogły założyć locka ze
> względu na brak 1777 w spool.
>
> Tak czy inaczej nie rozumiem "zaufania" opartego o brak zastanowienia się
> nad uwagą jaką Ci podesłałem. Robisz konkretne rzeczy to i sprawdz przy
> [...]
nie żebym był stronniczy itpd, ale może mi ktoś wytłumaczyć
dlaczego instalowałem PLD-devel w domu - bez problemów, po tym
odwazyłem się srobić to na hoście produkcyjnym - znowu bez problemów
żadnych a instalując pakiety z PLD-stable (a podobno podział
na devel i stable zniknął) problemy się zaczynają... na przykład
kilka dni temu ściągnąłem z ftp-a pakiet filesystem który ustawił
mi 755 na /var/spool/mail....  a potem zaćżęly się skargi od userów...

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w pld.org.pl
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project