PLD CVS: SPECS kloczek

Martin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Pon, 7 Cze 1999, 20:37:59 CEST

Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Powiem tyle. Debug info ma gdzieś być! (może być w libach statycznych - wsio ryba
> byle gdzieś było... ostatnio nie mogłem pine podebugować z powodu braku symboli) :(

Chciałbym tylko dodać, że wbrew pozorom nie brakuje _podstawowych_
informacji
do debugowania w normalnie kompilowanych programch. -g dodaje jedynie
jeszcze znacznie wiele więcej i to wszystko. Tak więc całkiem cacy jest
po prostu
nie stripować normalnych bibliotek i to wszystki. Kiedyś taka właśnie
kłutnia
wybuchła już raz na linux-kernel...

--Marcin