ab ovo

Śro, 9 Cze 1999, 23:26:24 CEST

On Wed, 9 Jun 1999, Jan Rekorajski wrote:

> Czy to musi być 3/486? Mogę taką maszynkę złożyć.

Nie .. nawet lepiej by było gdyby to było coś szybkiego tyle, że wtedy
skrypt budujący będzie musiał być uruchamiany przez wrapper podobny do
sparc32 który podkładałby architektórę na i386 albo w linii wołania rpm-a
będzie musiało być wymuszanie architektóry. W zasadzie musi być to
maszynka z dobrym połaczeniem do sieci publicznej.