Pine + RH-6.0

Marek Obuchowicz elephant w pld.org.pl
Czw, 10 Cze 1999, 16:11:30 CEST

[poniedziałek, 07 czerwiec 1999], Arkadiusz Miśkiewicz napisał(a):

[...]
> Chodzi tylko o zasygnalizowanie możliwości używania ~/Mail/skrzynia
> (i przy okazji "nauczenie" usera/admina, że jeśli już to lepiej mieć w ~/Mail/skrzynia
> niż w ~/skrzynia z powodów wcześniej przezemnie podanych).
To może jednak nie cokolwiek/skrzynia tylko cokolwiek/{mbox,Mailbox}?
tworzymy dystrybucję międzynarodową i co jeżeli kolega Marcina który
umie tylko angielski zobaczy ~/skrzynia? :)

ja jestem za ~/Mail/mbox tylko pytanie czy mutt ze standartowym .muttrc
nie zapętli się (tzn czy nie ma mbox-hooka z $MAIL do mbox? :))

aha, kloczku, wydaje mi się że pasuje do ciebie określenie slackowiec
który nic nie chce narzucać ani sugerować i zakłada że userzy i admin
są bardzo zaawansowanymi użytkownikami.

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w pld.org.pl
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project