PLD CVS: SPECS wojtek

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Wto, 8 Cze 1999, 17:17:56 CEST

On Mon, Jun 07, 1999 at 09:17:47AM +0200, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> A nie jest przypadkiem tak, że niektóre lokalne mailery (mailx?) mogą dostarczać
> pocztę bezpośrednio do /var/mail bez udziału jakiegokolwiek MTA ??
A nawet jeśli, to nie po to używam qmaila, żeby jakaś poczta lądowała, w
/var/mail. Jeśli jakiś program ma tam coś wrzucić, wprew polityce
administaratora, to raczej powinno mu się to nie udać.
Nie byłbym zadowolony, gdybby userzy nagle mi stwierdzili, że zrobili
sobie ".procmailrc", abo co innego i poczta im znika.

Lokalny mailer, bez globalnego to żadki przypadek, a jak jest jeden i
drugi, to powinny trzymać się tego samego.

Pozdrowienia,
       Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !