Adduser - kloczek na dywanik ;)

Pią, 11 Cze 1999, 15:03:02 CEST

On Thu, 10 Jun 1999, Marek Obuchowicz wrote:

> Ehm ...
> teraz offline jestem więc nie zerknę do repo kiedy Tomek wyrzucił
> zawartość skel-a z CVSu... ale to było daaawno temu... i jak dotąd
> ani wyrzucone pliki nie trafiły do odpowiednich pakietów ani też
> nie ma skryptu który wyszukiwałby pliki w katalogach domowych
> userów i jeżeli nie były zmieniane to by je podmieniał...
> Tomku, proszę, postaraj się to tak jak obiecałeś zrobić albo
> trzeba będzie wrócić do starej koncepcji...
>
> BTW: ktoś wie może jak justować linijki w viaju?

Dobra .. teraz wszystko jest już ostatecznie sprawdzane więc można to pod
tym kontem pomodyfikować. W takim razie trzeba jeszcze zweryfikować listę
pakietów, które coś w skel mogłyby wkładać bąć nie:

- readline	- nic nie wrzuca gdyż ma/mieć będzie /ete/Inputrc,
- XFree86	- .Xresources i .Xclients,
- procmail	- ja bym sobie to darował (od tego jest procmailex(1)),
- bash		- .bashrc, .bash_profile
- tcsh		- .tcshtc (w komentażu $HISTORY, $HISTSIZE)

co jeszcze ?