rc-scripts ?

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Pią, 11 Cze 1999, 16:38:04 CEST

On Fri, 11 Jun 1999, Artur Frysiak wrote:

> Z tego co wiem to rc-scripts się nie pakietuje jeszcze po ostatnich
> bużliwych zmianach (kloczek ściągnij do nowego katalogu a zobaczysz).

Co oczywiscie nie oznacza ze z poprzednimi wersjami nie mozna tego zrobic.
Jest ich AFAIR 5. cvs export -r rc-scripts-0_0_{1-5} rc-scripts.
wersji 4 i 5 nie jestem pewien ale 3 dziala u mnie od dluzszego czasu.

> Wiget
> --

Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL