Adduser - kloczek na dywanik ;)

Wojtek Slusarczyk wojtek w pld.org.pl
Sob, 12 Cze 1999, 08:05:49 CEST

On Fri, 11 Jun 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> backspade, del i kilku innych. Przyjmowanie znaków 8-bit te powinno być
> wąłczone. To i tak też powinno być tymczasowe gdyż zamiast toletrować
> zależność readline od tput można poprostu podmodyfikować bezpośrednio samo
> readline.

Prosze w takim razie zrobic to poprawnie i najleiej zaraz... ;)

> Nie ma po co. Przychodzi z XFree. Trzeba tylko poprawić tylko tą mapę.
No to własnie ta poprawiona bedzie wrzucona do /etc/skel

> literówka.

Nie chodzi o literówke ale o sam shell no ale moze sie zdazyc user ktory
zrezygnuje z bashownika na rzecz tcsh wiec powinno byc ;)

> po co ? I co ma być tu ustawiane ?
Preferencje uzytkownika

> Po co ? I co ma być tu ustawiane ?
choćby aliasy

> Nie ma potrzeby. Wszystko jest w globalnych ustawieniach (po to zresztą
> są one przerabiane w patchach jakie mamy w rpm-ie do PLD). Reszta to
> jeszcze dodanie do globalnego rpmopt obsługi opcji

Jak mi logicznie wytłymaczycie, ale tak bez _owijania w bawelne_ powtarzam
bez owijania i kretactwa na pytanie:

W jaki sposób po zainstalowaniu rpma z PLD na RH/PLD/SuSe/Caldera
uzytkownik (uid != 0) ma sobie budować pakiety z przeznaczeniem na np.
RH/SuSe/PLD/Caldere/Solarisa/BSD itp itd ?

Z pominieciem wariantu gdzie host=PLD target=PLD ....

W przeciwnym razie wedruja te pliki do /etc/skel

IMHO nie ma takiej mozliwości aby bez przestawiania ~/.rpmmacros ~/.rpmrc
takie operacje robic.

> Też nie ma potrzeby. Trzeba zrobić _tylko poprawne_ /etc/scrennrc.

Nie wiem czy globalne ustawienia beda odpowiadały wszystkim ... dlaetgo
lepiej jak by kazdy mogl sobie sam ustawaic

> Nie używałem ale się spytam po co ? tak żebym wiedział i inni też.

Do krb5 plik w ~/ w ktorym sie podaje kto sie moze na to konto zalogowac

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin