Fw: Uwagi itp.

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w misiek.eu.org
Nie, 13 Cze 1999, 14:49:42 CEST

[środa, 09 czerwiec 1999], Marcin Dalecki napisał(a):

> Duperele czy nie duperele. Tak czy siak faktem jest, że
> Software słynie z niepłacenia rachunków...
to wiadomo prawie wszystkim ...
jednak nam nie powinno chodzić o pieniądze, a o reklamę :)
(zresztą ów artykuł można posłąć także i do Linux&Unix).

--
 _____  __    ____       arkadiusz miśkiewicz      misiek w pld.org.pl
 \  _  \\  \  \    \  tel. +48 604395925  sysadm: zsz2.starachowice.pl
 /__/   /____//____/     Polish Linux Distribution with IPv6 support