=?utf8?Q?PAM_dla_odwa=BFnych?=

Jan Rekorajski baggins w pld.org.pl
Pon, 14 Cze 1999, 13:55:48 CEST

Plomby do FHS 2.0, od Wojtka, wrzuciłem. PAM wleci "z automatu" o 23.04 ;)

A teraz dla odważnych:

Przepisałem moduł pam_unix.so (tak to jest teraz _jeden_ plik - zostawiłem
symlinki dla kompatybilności). Stara wersja PAM jest otagowana OLD_UNIX,
nowa to NEW_UNIX.

Jakby ktoś chciał potestować to proszę wykonać:
cvs checkout -r NEW_UNIX pam
i potestować.

IMNSHO możemy wywalić pam_pwdb (które jest badziewne i pełne niedoróbek)
i wstawić pam_unix. Opcje są dokładnie takie same (+ opcja nis do zmiany
haseł po NIS) a za to działają poprawnie - w przeciwieństwie do pam_pwdb.

Jedyne co pam_unix brakuje, w porównaniu do pam_pwdb, to czytanie haseł
z RADIUSa (o ile to nie jest pic na wodę w pwdb ;).

Janek

BOFH, type MANIAC         |                   -- TROOPS by Kevin Rubio