rc-scripts

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Pon, 14 Cze 1999, 23:55:55 CEST

On Mon, 14 Jun 1999, Grzegorz Stanislawski wrote:

> Prosze sie dzis wstrzymac z ciagnieciem rc-scriptsow z cvsa.
> przebudowa repo.
> jak ktos jest zainteresowany tematem zapraszam na irca.

Dobra. Walsnie przebudowa zostala zakonczone. Po krotce wyjasnie o co
chodzi. Choc sam nie do konca rozumiem.

Poprzedniemu repo zostala zmieniona nazwa na rc-scripts.old
nowe rc-scripts to initial rev = to co bylo "na ftp'ie"
po czym kolejno zostaly zaaplikowane commity odpowiadajace kolejnym
wersjom rc-scripts od 0.1 do 0.5 i HEAD z rc-scripts.old.
dodtakowo zostaly poustawiane tagi kolejnymi wersjami.
Czarna robote odwalilem ja,tymniemniej nie jestem przekonany czy jest to w
100% zgodne z originalem.

Jak dotego doszlo to niech sie wypowie kloczek i wiget, bo to ich pomysl.
Mnie chodzilo o cos zupelnie innego. W szczegolnosci trudno mi sie
doszukac sensu takiego dzialania, pomijajac wywalenie calej historii zmian
wykonanych w tym czasie.

Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL