proftpd

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w misiek.eu.org
Pią, 18 Cze 1999, 20:10:42 CEST

PLDowski proftpd ma wkompilowany moduł wykorzystujący "capabilities" w nowych
jajcach - niestety mi ów proftpd nie działa poprawnie. Jeśli zaloguję się
na któregoś z userów (!ftp && !anonymous) to ls nie pokazuje mi żadnych plików
mimo iż one tam są (proftpd skompilowany bez modułu linuxprivs działa ok).

Niestety będziemy musieli wyłączyć moduł linuxprivs (lub poprawić błąd).
Szkoda by było wyłączać ów moduł ze względów bezpieczeństwa.

--
 _____  __    ____       arkadiusz miśkiewicz      misiek w pld.org.pl
 \  _  \\  \  \    \  tel. +48 604395925  sysadm: zsz2.starachowice.pl
 /__/   /____//____/     Polish Linux Distribution with IPv6 support