rc-scripts

Sob, 19 Cze 1999, 01:03:56 CEST

On Fri, 18 Jun 1999, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> usunąłem z rc-scriptsów
> Removed files:
>         sysconfig/network-scripts: ifcfg-eth0 ifcfg-eth0.wiget
>                                    ifcfg-ppp0.callback
>                                    ifcfg-ppp0.leased1 ifcfg-ppp0.leased2
>                                    ifcfg-ppp0.tpsa
>
> i części z nich nie zdążę dziś wrzucić do /etc/sysconfig/interfaces więć proszę
> się nie denerwować tym, że je wywaliłem ;)

Jedna sprawa, którą ustaliliśmy na ircu to to, że rozłożenie plików w
drzewku zródeł rc-scripts nie musi odpowiadac temu co będzie wynikowo i
tym ma się zająć Makefile.am. Takze prosiłbym nie kasuj i nie przenoś tych
plików przy byle okazji. manipuluj raczej procedurą instalacyjną .. choćby
na poziomie speca jeśli nie chcesz robić tego w Makefile.am.