1.1 PLD -> 1.3 PLD

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Nie, 20 Cze 1999, 10:34:04 CEST

Ello.

Właśnie mam parę pytań w związku z 1.3 :]

> W tej chwili przygotowane jest kilkaset pakietów systemowych, które mogą
> zastąpić starsze, wysłużone wersje. Pakiety są zgodne z tym co leży w CVS PLD,
> z małym zaznaczeniem, że jak na devel przystało można ich używać na maszynach
> produkcyjnych.

Zadam głupie pytanie - dlaczego? Nie mógłbym wrzucić tego na zwykły serwer?

> Drobne różnice między stable (z CVS) :

Czy istnieje możliwość bezpiecznego przejścia z 1.3 na stable, kiedy to się
już pojawi?

> Svgalib został zastąpiony gibliotekami: libGII, libGGI, svaglib4ggi i libvgagl
> (BTW nie ma konieczności uzywania Frame Buffera mimo że w systemie są te
> biblioteki)

Czy to oznacza brak zgodności z SVGALIB? Trzeba kombinować nowy soft czy może
jest jakiś wrapper (lub jak to sie tam zwie ;).

> Za jakiś czas przyjdą jeszcze plomby z Trinuxa na linux-privs ... ale to już
> hurtem zostaną zapakowane.

> Otórz na mojej maszynie w katalgu pub/Unix98 znajduje się RPM-DEVEL-README
> (dzisiaj były zmainy) w którym wszystko jest opisane, jest również pakiet
> "upgradujący" -- tworzy linki na potrzeby FHS-2.0, który po zakończeniu
> upgrade należy wywalić.

Właśnie. Nie zainstalowałem tego pakietu. Czy może się coś sypnąć? Leciałem
bezpośrednio z rpmów. W sumie jedynie musiałem z palca przebudować bazę
rpma.

A i na razie chciałbym zgłosić reklamację co do jednego pakietu, który mi się
rzucił w oczy - vim. Jest skompilowany statycznie, a chyba takowy powinien
się zwać vim-static. Po za tm ma opis po polsku ;)

Pozdrawiam

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440,
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer