Błąd w slocate

Wojtek Slusarczyk wojtek w magellan.SHADOW.EU.ORG
Pon, 21 Cze 1999, 12:00:13 CEST

On Mon, Jun 21, 1999 at 11:54:19AM +0200, Wojciech Sas Cieciwa wrote:
> Sorry,
> ale dev-em zajmowalem sie ja i ktos mi zarzucikl, ze nie ma grupy console
> jak w RH i to bylo powodem wstrzymania pakietu, wiec dodalem...

;)

.. No ja spojżałem jest group `console' /dev/console jest root.console ..
(diabli wiedzą czemy nie root.tty ? ;)
pomyślałem, że `wiedzą co robią' i do czegoś im ta grupa będzie/jest
potrzebna ...

BTW Jak mi by ktoś zarzucił że w RH jest group console a u nas nie ma,
to pierwsze co bym zrobił to zerknął do Debiana, Slackware'a SuSe i popatrzył
czy tam takowa jest; i spytał do czego jest ona potrzebna w RH i czy jej PLD
potrzebuje i czy przypadkiem `tty' nie wystarcza.

na gazie,
--
Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin