Błąd w slocate

Wojtek Slusarczyk wojtek w magellan.SHADOW.EU.ORG
Pon, 21 Cze 1999, 12:21:21 CEST

On Mon, Jun 21, 1999 at 11:55:04AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Dopóty dopóki  pakiet nie wychodzi z CVS nie ma po co się chwytac
> półsirodków. To co preferujesz to jest dodawanie dodatkowej roboty.

Uff..

To nie jest półśrodek ani dodatkowa robota, łatwiej po prostu
jest teraz dodać /usr/bin/update-db -- co jest odzwierciedleniem
pakietów, które są w danej chwili w CVS (glibc-2.1.1-4?) i pod tym kontem
wszystko jest funkcjonalne, niż robić bez /usr/bin/update-db ...

Mówisz, że Janek zrobi .. a jak nie zrobi ?

Latwiej jest dodać/usunać /usr/bin/update-db, niż zaplombować shadow,
i czekać na nowe, zaplombowane shadow ..

Rationale :

Każdy kto robi poprawki w pakietach IMHO powinien sam go przetestować:
czyli przebudować, zainstalować-odnstalować-zainstalować(ponownie) sprawdzić
podstawową funkcjonalność (komendy opcje itp.) Dopiero po takim teście wrzucać
do CVS'a i tego samego taka osoba wymaga od innych developerów -- tzn trzeba
mieć pewność, że podstawowa funkcjonalność jest zachowana -- ja po prostu nie
wyobrażam sobie systacji, że ktoś robi poprawki w specach i nie testuje
(na własnym tyłku) tego co zrobił a pacha w świat pakiet szukając
"Łosi" którzy zrobią to za niego ...

Jeżeli ja robię PLD to robię to na pakietach które są w CVS, po to aby
wyłapać wszystkie grubsze błędy (drobnych nie da się tak łatwo) ...

Ignorowanie tego co napisałem powyżej po prostu wylezie podczas składania
wszystkiego w całość czy prób instalacji/upgradu ... I będzie bardziej
uciążliwe niż się może w tej chwili wydawać ...

--
Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin