Błąd w slocate

Wojtek Slusarczyk wojtek w magellan.SHADOW.EU.ORG
Pon, 21 Cze 1999, 14:17:51 CEST

On Mon, Jun 21, 1999 at 01:07:59PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Zanim się weź=mie za modyfikowanie powinien przemyśleć to co chce
> zmodyfikować.

Tak .. zgadza się ... tylko jeszcze musi wiedzieć po co modyfikować..

> Zauważąsz to, że przy ręcznym używaniu useradd będziesz _musiał_ pamiętać
> o tym żeby zaktualizować ręcznie bazy ? Kolejna rzecz .. każdy z tych

Jak w tej chwili modyfikujesz /var/db/*.db ?
Zgodnie z tym Co napisałeś teraz wogóle tego nie powinieneś robić,
ponioeważ nie ma jeszcze stosownych zmian w shadow ...

Bo w PLD (devel) robi to pam (pam_make.so jest we wszystkich wymagających
tego pakietach: util-linux, passwd ) + update-db w slocate (jeszcze nie
wrzuciłem tego pakietu)

> czterech programów to pewien schemat. Wystarczy, że ktoś zrobi jeden z
> nich, a opracowanie pozostałych będzie mogła zrobić osoba o znacznie
> mniejszych kwalifikacjach w temacie. Nawet jeżeli Janek nie bedzie miał

Nie jestem pewien czy wspracie dla pam w różnych programach da się zrobić
wg jednego schematu ... no ale mogę się mylić ..

> Jeżeli jesteś niecierpliwy to mozesz sie wyżyć prubując wcisnąć się w
> temat. Nie zrobisz tego Ty zrobi to krtś inny .. i tak będzie taniej i
> szybciej, a efekt końcowy będzie poprawny.

Nigdy nie nie biorę się za coś o czym nie mam pojęcia, lub jest ono
ograniczone -- zostawiam to dla ludzi, którzy się znają na tym i wiedzą co
robią .

> Nie! .. kurcze nadal nie rozumiesz znaczenia CVS i to po mimo tego że
> używasz tego chyba już z pół roku. To są zasoby robocze. Zasoby pracujace
> to te które w tym wszystkim są oetykietowane i puszczone na zewnątrz. Tu
> się może dziać dużo i po każdej zmianie zasobów nie koniecznie między
> każdą zmiana wszystko musi działać.

?

To się zgadza ale tylko i wyłacznie jeżeli chodzi o jeden (klika) programów
nad którymi pracuje sztab ludzi (np. Gimp) a których kod źródłowy jest
umieszczony w różnych modułach... a nie IMHO o _kilkaset_ pakietów
(nie prgramów) które są potrzebne jako narzędzie do tworzenia kolejnych ...

Tak ja to przynajmniej rozumiem ... Nie sądzę też aby w takim drzewie CVS
BSD na zasadzie niekontrolowanych zmian ...
(nie przyglądam się pracom nad BSD ..)

Bez przesadyzmu ale jak chcesz puscić dajmy na to
kolejną "taczkę" -- jak ją tam zowiesz, bez wcześniejszeggo wytestowania
tego ?  A nie wytestujesz jak nie będziesz kontrolował tego co się dzieje
w CVS, a nie kontrolujesz tego co jest w CVS, bo zgodnie z Twoimi
założenaimi nie ma takiej potrzeby ... ---

	Wg zasad logiki i zgodnie z tym co napisałeś powyżej to albo:

1. 'to co jest oetykietowane "stable" ' -- jest tym co udało
    w danej chwili się przekompilować i złożyć w pakiet z CVS'a

2. 'to co jest oetykietowane "stable" -- pochodzi z innego źródła niż
    CVS, -- np RH-contrib, RH-updates (to tylko przykład...)

> Kolejny raz nie Wojtek .. ignorowanie tego co chcesz uważać za mało
> znaczące i w tym wypadku możliwe do rozwiązania półsirodkiem to jest
> (nazwę to po imieniu) brak umiejętności patrzenia trochę dalej po
> za zasięg włąsnego nosa lub jak wolisz głupota, która nic z racjonalnym
> działaniem nie ma wspólnego .. to jest tylko motanie się od przypadku do
> przypadku .. od łąty do łaty łatającej łatę.

Nie wiem czy to akurat u mnie w tym wypadku jest ten brak daleko-wzroczności,
jak tam to nazywasz ...  Widzisz, jeżeli chodzi o plany
przyszłościowe/życzenia to bez obrazy ale każdy może je mieć i oznajmiać
wszem i wobec ...

To żadna filozofia i bynajmniej nie świadczy o klasie takiego krzykacza,
ale wdrożenie ich to już inna bajka ...

No ale dosyć na dzisiaj juz tych pogawędek -- czas na pracę PLD czeka ;)

EOF
--
Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin