1.1 PLD -> 1.3 PLD

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Nie, 20 Cze 1999, 15:51:47 CEST

On Sun, Jun 20, 1999 at 02:34:33PM +0200, Michal Margula wrote:

> O ile dobrze mi się wydaję to to będzie trochę... hem... wolne ;). Bo FB
> u mnie chodzi tragicznie.

Bo tu chyba ktoś zapomniał, że Frame-Buffer, to dla GGI tak samo
"dodatkowe" rozwiązanie jak Xy. Dopiero z KGI (którego jeszcze właściwie
nie ma) GGI będzie tym czym ma być.
Ale i tak wiele programów kożystając z GGI pod X11 chodzi szybciej niż z
własną obsługą Xów (np. wszystko na CrystalSpace).
A frame-buffer to tylko frame-buffer. No chyba że używa się kgicon lub
matrox-fb - wtedy jest także akceleracja.

Pozdrowienia,
       Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !