Co jest z pepeszą?

Jacek Smyda smyda w posexperts.com.pl
Śro, 23 Cze 1999, 08:07:14 CEST

[wtorek, 22 czerwiec 1999], Paweł Kołodziej napisał(a):

> prosze - powstrzymaj się do połowy lipca - obiecuje nową, znacznie lepszą
> wersję

Proponuję dodać opcję umożliwiającą w przypadku, gdy pepesza nie potrafi
dobrze przetłumaczyć tekstu albo pozostawienie bez tłumaczenia albo
przepisanie oryginalnej części angielskiej. Własnie tłumaczę po dla
gdm i muszę większość tekstu przepisywać (nazwy funkcji skąd pochodzą
komunikaty).

> jest - właśnie sprawdziłem

Sorki za zamieszanie. Wczoraj dowiedziałem się od wigeta, że są.
Wykonałem cvs update a tu dalej nic. Więc wykasowałem katalog
z pepeszą i cvs get i pojawiły się podkatalogi: src i macros :))

Pozdrawiam
	Jacek
 Jacek Smyda                                smyda w posexperts.com.pl
 POS Experts Consulting                http://www.posexperts.com.pl