Co jest z pepeszą?

Jacek Smyda smyda w posexperts.com.pl
Śro, 23 Cze 1999, 09:16:46 CEST

[środa, 23 czerwiec 1999], Artur Frysiak napisał(a):

> Jest opcja ze zostawia puste tlumaczenie. W takim przypadku gettext podstawi
> oryginalny komunikat, wiec przepisywanie nie jest potrzebne (a wrecz
> niewskazane).

Chodzi o to, że łatwiej jest modyfikować istniejący tekst niż za każdym
razem przepisywać go i dopiero modyfikować.

Przykład:
msgid "gdm_config_parse: Authdir %s is not a directory. Aborting."
Za każdym razem muszę przepisywać ten fragment.

Chodzi mi o to aby _była_ taka możliwość _nie musi_ być domyślna.

Pozdrawiam
	Jacek
 Jacek Smyda                                smyda w posexperts.com.pl
 POS Experts Consulting                http://www.posexperts.com.pl