Bałagan z PERLem?

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Śro, 23 Cze 1999, 13:22:04 CEST

Ello

Mam blade pojęcie o perlu, dlatego chciałbym o coś zapytać. Czy normalnym jest
ten cały bajzel w katalogu /usr/lib/perl5? Wewnątrz podkatalogów mam i386-linux*
gdzie indziej znowu mam i586-linux*. Teraz po zainstalowaniu perla z develki 1.3
mam i586-pld-linux-*. Niestety taki na przykład gimp czy libnet instalują się
w innych niż i586-pld*. I tu jest problem, bo przestaje działać taki np.
freshrpms. Gimp podskakuje o braki jakiś pakietów. Czy ten bajzel nie może być
jakoś uporządkowany? Libneta wziąłem z CVS i nawet nie potrafię go zbudować ;).
To tyle :]

papsi

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440,
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer