Bałagan z PERLem?

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Śro, 23 Cze 1999, 13:48:18 CEST

O ile pamięć mnie nie myli to napisałeś(aś):
>   ^^ stare ...

okazało się, że to ze starego libneta :]

>       ^^^^^^^^^^^^^^ To jest prawidłowe -- efekt użycia %{_target_platform}
>
> No cóż taki to już urok perla, że takie ładne drzewko sobie zakłada w
> /usr/lib/perl5 ... Jeżeli chodzi o gimpa i inne programy to należy je po prostu
> przebudować na nowym perlu ... Libneta jeszcze dzisiaj obejżę i zrobie pakiet.
>
> BTW Akurat perl to się niczym nie różni od tego co w CVS leży .. ;)

Spok. Teraz wszystko jasne. Szkoda, że trzeba to przebudowywać :]. Mam nadzieję,
że nie trzeba tego wciąż robić po zmianie perla?

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440,
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer