rc-scripts

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w misiek.eu.org
Śro, 23 Cze 1999, 13:05:16 CEST

[sobota, 19 czerwiec 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Jedna sprawa, którą ustaliliśmy na ircu to to, że rozłożenie plików w
> drzewku zródeł rc-scripts nie musi odpowiadac temu co będzie wynikowo i
> tym ma się zająć Makefile.am.
najwyraźniej nie było mnie na ircu ...

> Takze prosiłbym nie kasuj i nie przenoś tych
> plików przy byle okazji. manipuluj raczej procedurą instalacyjną .. choćby
> na poziomie speca jeśli nie chcesz robić tego w Makefile.am.
trochę to brzydko będzie wyglądać np. usleep.c w sysconfig/interfaces/, a
ifcfg-ppp0.leased1 w rc.d/init.d/ (no skoro Makefile.am czy spec ma wrzucać
te pliki tam gdzie powinny być to powyższa sytuacja jest w/g tego co napisałeś
poprawna)...

--
 _____  __    ____       arkadiusz miśkiewicz      misiek w pld.org.pl
 \  _  \\  \  \    \  tel. +48 604395925  sysadm: zsz2.starachowice.pl
 /__/   /____//____/     Polish Linux Distribution with IPv6 support