PLD CVS: SPECS wojtek

Śro, 9 Cze 1999, 20:10:39 CEST

On Wed, 9 Jun 1999, PLD CVS wrote:

> CVSROOT:	/cvsroot
> Module name:	SPECS
> Changes by:	wojtek	99/06/09 19:22:28
>
> Modified files:
> 	.              : glibc.spec
>
> Log message:
> a liby i binarki to sie same wystripuja ... ;)
>
> poza tym PLS nie ladowac mi 754 ... na skryptach startowych, na prawde to nie
> jest solaris ..

Przepraszam. Wojtek mógłbyś przynajmniej chonorować to przeciwko czemu nie
protestowałeś. W tej chwili wszystkie ostatnio przebudowywane pakiety mają
w /etc/rc.d/init.d/* 754. Było to już wielokrotnie wałkowane. Zajrzyj na
lists.pld.org.pl jeżeli nie masz archiwum. Nie pamiętam żebyś po dyskusji
na powyższe zgłaszał jakiekolwiek wątpliwości. Po za tym nie wciskaj kitu.
Na solu skrypty startowe mają 744 więc nie powołuj się na przykład którego
nie ma.