Ksh static - ale jak ? ;)

Marcin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Wto, 1 Cze 1999, 11:37:37 CEST

Wojtek Slusarczyk wrote:

> Tia, no wypadało by i te "bezpieczne" shelle w cos takiego wypsazyc ..

Zrobic by się dało, ale parę lat temu już czytałem w jednym z listów
cert-a,
że tworzenie "bezpiecznych" skryptów jest iluzją. Poza tym jeśli się nie
mylę to istnieje machanizm zwalania euid w ksh poprzez jeden
zdomyślnych
parametrów własnego otczenia.

Proszę przyjąć tą uwagę jednak z pewną rezerwą, bo
musiałbym w to spojżeć głębiej...

--Marcin