Re: rc-scripts i nie tylko (by³o Re: rc-scripts)

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Sob, 5 Cze 1999, 14:00:46 CEST

On Fri, Jun 04, 1999 at 04:30:22PM +0200, Wojtek Slusarczyk wrote:

> E .. to jeszcze nic, jest juz w miare stabilne wsparcie dla VESA 1.2
> wiec i svgalib+ zabawki wyjada na butach z PLD .. Devel oczywiscie ;)
> A wszystko na frame bufferze bedzie + libGGi --no na pocztku troche sie to
> moze "sypac" ale ... To dopiero beda kolorki ;)

Osobi¶cie jestem za..... ale nie do rc-scripts! :-)

Pozdrowienia,
       Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl