PLD CVS: SPECS kloczek

Pon, 7 Cze 1999, 08:19:47 CEST

On Mon, 7 Jun 1999, Wojtek Slusarczyk wrote:

>     ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> RCS file: /cvsroot/SPECS/filesystem-PLD.spec,v
> done
> Checking in filesystem-PLD.spec;
> /cvsroot/SPECS/filesystem-PLD.spec,v  <--  filesystem-PLD.spec
> initial revision: 1.1
> done
> magellan SPECS:>
>
> Nie ma szansy porządnie dopracowywać _systemu_ jeżeli w dalszym ciągu,
> bedą takie numery wykręcane ..
> Nie wiem czy sobie zdajesz sprawę jakie konsekwencje miało by takie
> beztroskie:

> [...]

Wojtek jak chcesz to Ci zrobię osobnego CVSROOT i będziesz sobie robił
osobne pakiety. Naprawdę nie ma sprawy. Daj tylko znać. Spece *-PLD.spec
nie mają w tej chwili nic wspólnego z tym co od dłuższego czasu robimy.
Niespójności wytykałem Ci już sam, wytykał Ci także Artur. Nadal nie
dociera. Powyższe jest usunięciem takiej paczki właśnie niespójności.