rc-scripts

Robert Drożdż Robert.Drozdz w ceti.com.pl
Wto, 8 Cze 1999, 00:39:30 CEST

> Przed chwilą spróbowałem to zbudować i się buduje. Zapewne robisz to nie
> tak jak tzreba. Prawidłowa sekwencja ruchów to po ściągnięciu modułu ze
> rc-scripts:
>
> $ ./autogen.sh
> $ make rpm

Tak właśnie postępowałem. Twój sukces spowodował jednak, że przyglądnąłem
się bliżej całej sprawie i oto do jakich wniosków dochodzę:

Otrzymywałem błąd:

`/usr/src/redhat/BUILD/rc-scripts-0.0.5/sysconfig/network-scripts'
 make[3]: *** No rule to make target `network-functions', needed by
`all-am'.

ponieważ w ogóle nie wyciągnęły mi się z CVS-a dwa pliki, właśnie
network-functions i network-init.

Widzę je wchodząc do CVSa przeglądarką. Kiedy jednak robie 'cvs checkout'
lub 'cvs update' to tych dwóch plików nie ściąga mi na dysk. Kiedy
spróbowałem
wyspecyfikować je dokładnie: cvs co rc-scripts/..../network-functions to
dostałem:

cvs server: warning: rc-scripts/.../network-functions is not (any longer)
pentinant
(czy jakos podobnie)
Oczywiście loguje się co cvs-a jako anonymous. I co mam teraz z tym zrobić?

--
Robert Drożdż
Robert.Drozdz w ceti.com.pl