rc-scripts i nie tylko ( było Re: rc-scripts)

Martin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Nie, 6 Cze 1999, 17:15:26 CEST

Ziemek Borowski wrote:

> precz z kolorkami. rc-scripts powinny dawać możliwie dużo uporządkowanej
> informacji, a nie ładny interface...

Polecam może zerknąć na to jak to rozwiązano w SuSE 6.1.
Bardzo serio z tą dystrybucją flirtuję bo jak się okazało
sprawdziłą mi się ostatnio pod względem szybkości instalacji
pełnego systmeu w porównaniu z RH. No i oczywiście nie robią
oni fanaberi z hierarchią plików tylko wyraźnie trzymają się
FHS-2.0...

--
	Marcin Dalecki / free programmer :-).